Hola famílies,
Com ja sabeu les tardes dels dilluns l'alumnat de cicle inicial per grups barrejats fem tallers d'EXPERILLENGUA. Presentem als alumnes tres propostes de tallers de ciència (experiments) i tres propostes de Llengua Oral on cada grup va passant cada setmana. És una manera d'apropar la ciència als menuts a partir del mètode científic i d'augmentar el domini de les estructures de la Llengua oral d'una forma lúdica i vivencial.
A continuació aquí teniu els tallers de la primera ronda.
Com ja sabeu les tardes dels dilluns l'alumnat de cicle inicial per grups barrejats fem tallers d'EXPERILLENGUA. Presentem als alumnes tres propostes de tallers de ciència (experiments) i tres propostes de Llengua Oral on cada grup va passant cada setmana. És una manera d'apropar la ciència als menuts a partir del mètode científic i d'augmentar el domini de les estructures de la Llengua oral d'una forma lúdica i vivencial.
A continuació aquí teniu els tallers de la primera ronda.
EXPERIMENTS
Aigua màgica: Agafem un got, l'omplin d'aigua, posem un paper que ho tapi i ho aboquem fent pressió amb la mà. Què passarà quan treiem la mà? Caurà l'aigua?..
"MILLORS AMB DOS CANYETES" amb aquest taller experimentem amb la PRESSIÓ DELS LÍQUIDS i comprovem les diferents pressions (aigua-aire).
QUIN ANIMAL SÓC? L'objectiu es esbrinar l'animal que ets a partir de la conversa i la
interacció amb els altres. Aprenem a formular preguntes per obtenir informació, treballem la
descripció,la memòria, vocabulari, etc.
PLONSTER: "Anem a remar" Es tracta d'un visionatge de dibuixos animats molts expressius, gestuals que no parlen els qual els alumnes han de donar veu com si es tractés del doblatge d'una pel.lícula.
Aigua màgica: Agafem un got, l'omplin d'aigua, posem un paper que ho tapi i ho aboquem fent pressió amb la mà. Què passarà quan treiem la mà? Caurà l'aigua?..
Què passa amb la tinta dels retoladors i tovalloletes?
"MILLORS AMB DOS CANYETES" amb aquest taller experimentem amb la PRESSIÓ DELS LÍQUIDS i comprovem les diferents pressions (aigua-aire).
PROPOSTES DE LLENGUA ORAL
interacció amb els altres. Aprenem a formular preguntes per obtenir informació, treballem la
descripció,la memòria, vocabulari, etc.
PLONSTER: "Anem a remar" Es tracta d'un visionatge de dibuixos animats molts expressius, gestuals que no parlen els qual els alumnes han de donar veu com si es tractés del doblatge d'una pel.lícula.
EXPLIQUEM HISTÒRIES
En aquesta proposta d'activitat els alumnes han de reexplicar el conte "El lladre de gallines"
de forma teatralitzada utilitzant titelles de dit.
de forma teatralitzada utilitzant titelles de dit.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada